Nu căuta clienți pentru produsele tale, caută produse pentru clienții tăi
Seth Godin
Despre carte:
Asta înseamnă marketing de Seth Godin, este o carte despre marketing care te învață cum să identifici publicul țintă și viabil, cum să-ți poziționezi oferta, cum să obții încrederea și permisiunea pieței și cum să folosești poveștile.
Odată cu ascensiunea internetului și căderea mass-media, specialiștii în marketing nu se mai pot baza doar pe publicitate. În schimb, aceștia ar trebui să adopte o strategie de marketing care să identifice nevoile și dorințele de bază a oamenilor și să dezvolte un produs care să le poată îndeplinii aceste nevoi. Și în final să construiască un trib de fani care să fie încurajat să răspândească produsul, creand un efect de levier prin care va construi o punte de legătură între fanii produsului și publicul larg.
De reținut:
- Publicitatea în masă avea sens în perioada de glorie al mass-mediei, în schimb în era internetului, publicitatea în masă nu mai funcționează.
- Pentru a construi ceva care merită cumpărat, identifică dorința sau nevoia umană de bază și asigură-te că produsul tău îl îndeplinește.