fbpx

#59 Cum să dai lovitura – Gary Vaynerchuk

Dacă nu ești dispus să faci efortul, nu te plânge când afacerea ta nu va crește atât de repede sau atât de mare pe cât o dorești.

Gary Vee

Despre carte:

Cum să dai lovitura de Gary Vaynerchuk este despre principiile de bază din renumita carte Dă lovitura publicată în 2009 în care explică de ce brandul personal este crucial pentru succesul antreprenorial.

Iar această nouă carte vine ca o completare, în care ne explică motivele pentru care acest lucru este adevărat și în ziua de azi, oferind o perspectivă unică asupra lucrurilor care s-au schimbat și asupra principiilor care rămân la fel.

Și pe lângă asta, analizează toate platformele majore de rețele sociale din prezent pentru ca toată lumea să știe exact cum să-și pună în valoare brandul personal pe fiecare dintre ele, fie că vorbim de Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest , Snapchat sau altele.

Deși mi-a plăcut cartea nu aș putea să spun concret de ce. Poate pentru că îmi place foarte mult de Gary Vee.

Prima partea este mai motivațională, combinată cu diverse principii despre brand și povești despre diferiți influenceri care au reușit datorită cărții Da lovitura, pe care o amintește de zeci de ori, ceea ce devine puțin deranjat pe parcursul cărți. La un moment dat nu mai știam dacă are rost să o mai citesc sau renunț la ea și revin la Dă lovitura.

Dar cu toate acestea, cartea mi-a plăcut, o consider utilă și practică.

De reținut:

  • Dacă intri în joc pentru bani ai cele mai mari șanse să eșuezi rapid.
    Trei caracteristici ale cei aflați în top:
    –        Dedicarea de a sluji;
    –        Dorința de a oferi valoare;
    –        Dragostea de a-i învăța pe alții.
  • Oamenii se tem că vor pierde timpul liber dacă încearca să creeze o afacere, chiar și când timpul lor nu e valoros.
    Dacă renunți la timpul liber, care altfel l-ai fi petrecut cu un serial sau cu vreun joc video, cum poți spune că l-ai pierdut?
  • Pasiunea este generatorul de rezervă când celelalte surse de energie încep să se termine.
    Dacă vrei să trăiești respectându-ți pasiunea, va trebui probabil să avansezi mai încet decât ai dori. Dar nu uita, vei da lovitura doar dacă trăiești exact așa cum dorești.
  • Pentru a-ți transforma brandul personal într-o afacere cu ajutorul rețelelor sociale de marketing, ai nevoie de doi piloni: produsul și conținutul.
  • Există oameni plini de ură, care sunt frustrați pentru că ei nu fac nimic și probabil că vei primi mesaje de la ei. Dar nu ei sunt motivul pentru care încă n-ai dat lovitura. Tu ești motivul pentru care n-ai dat lovitura.
  • Oamenii spun că se tem de eșec. Dar defapt, se tem să fie judecați de persoane ale căror păreri contează pentru ei.

Merita citită:

3 stele jumate

Cumpără cartea:

Celelalte recenzii:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FacebookYouTubeInstagramWhatsApp

contact@efectulfluturelui.ro

Copyright © 2022 Efectul Fluturelui